Commercial Break

Friday, January 24, 2014

Big Bad Wolf kembali lagi!


Bagi para peminat dan penggemar buku yang sudah pernah mengunjungi pesta buku murah ini, atau lebih di kenali sebagai ‘Big Bad Wolf’ pastinya tidak akan sesekali melepaskan peluang untuk mengunjunginya setiap kali ianya di adakan.

Dan berita gembira pastinya, kerana Big Bad Wolf akan berlansung lagi dalam masa terdekat ini,butir-butirnya adalah seperti berikut:

Tarikh: 15 – 23 Februari 2014
Masa: 9 am – 9 pm
Tempat: MIECC @ MINES

Tagline yang digunakan kali ini sangat menggamit “Everywhere alse prices are going up…but with the Wolf prices are going down, down, DOWN!!"

Daripada pengalaman peribadi, tagline itu sangat bertetapan kerana sememangnya buku-buku yang di jual di sini sangat murah!


Suasana di dalam BBW. Yang bestnya ia di bahagikan kepada beberapa bahagian, jadi sangat mudah nak mencari buku-buku tertentu

Ini buku-buku yang telah di jala oleh ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang sepertinya mahu membawa balik semua buku dalam BBW!



1 comment:

  1. Assalammualaikum kak.. sy baru tjumpa blog akk ni. Mcm mana nak handle ank2 lelaki supaya dorg suka kan buku? Sy ank 2 org ank lelaki umur 4thn & 2thn.. sy selalu belikan buku aktiviti utk dorg tapi si abg tulis 2 @ 3 huruf da bosan da.. pas tu sy jenis yg control pmknan dorg. Jajan2 dan gula2 mmg sy x bg.. tapi ank2 htr rumah mertua yg jd masalahnya si atuk rajin beli jajan n coklat utk ank2 sy. Dr dia x pandai mkn.. spai da pandai minta belikan jajan.. Sy frust sgt kak.. sy nak ank2 sy jd bijak pandai.. sy mmg cukup jaga pmkanan dorg... apa yg perlu sy buat? Boleh tak akk email sy?hajarhumairahrosely@yahoo.com

    ReplyDelete